4 תשובות
כן, ומגיע להם.
שונא חברות ביטוח.
קארמה על כל ההטרדות שעברתי מהן
בטח ששמעתי. ההאקרים הציבו לחברה אולטימטום - שלמו את הכופר עד 9 בבוקר ואם לא נפיץ חומרים נוספים.
שירביט לא נכנעה לטרור לדברם ולא שילמה.. בעקבות כך ההאקרים אכן הפיצו חומרים נוספים כמו תלושי שכר, מסמכים רפואיים ועוד חומרים על לקוחות מסכנים.
ממש נורא.

^ לא ארשום את דעתי על חברות ביטוח, אבל חשוב לציין שפה גם הלקוחות נדפקים
שואל השאלה:
מה את אומרת שיקרה בסוף?
אין לי מושג..