8 תשובות
פרחים יהיה סבבה
פרחים ושמלה יפה אבל לא יקרה מדי
^^אני מסכימה עם פנינה
אני חושבת שפרחים זה מספיק, אתה עדיין לא ממש מכיר אותה ובכללי פרחים זה חמוד ממש
אני חושבת שפרחים זה מספיק, אתה עדיין לא ממש מכיר אותה ובכללי פרחים זה חמוד ממש
הדייט הראשון יצא על היום הולדת שלה?
אנונימית
תביא לה פרחים כמו שכתבו פה או איזה שוקולד אני לא יודעת
אנונימית
שואל השאלה:
כן חחח
כן חחח
אנונימי
אל תביא לה שמלה
ואני מקווה בשבילך שזה יצא ככה במקרה ולא בכוונה רק בשביל שהיא תוציא ממך מתנה
(יש בנות נצלניות כאלה)
תביא באמת משהו קטן כמו פרחים וזהו
ואני מקווה בשבילך שזה יצא ככה במקרה ולא בכוונה רק בשביל שהיא תוציא ממך מתנה
(יש בנות נצלניות כאלה)
תביא באמת משהו קטן כמו פרחים וזהו
אנונימית
פרחים, הרבה בנות אוהבות שמביאים להן פרחים!
באותו הנושא: