8 תשובות
לאכול את הגלידה ולהתחיל בלמטה של הגביע חיחי זה הכי מעצבן שיש אבל חובה לעשות את זה סליחה
לדעתי? ליצור חוויות וזכרונות חיוביים שכשאת חושבת עליהם עולה לך חיוך, למצוא שירים שעושים אותך שמחה ולהיות מוקפת באנשים שמשמחים אותך. בלי לחץ להספיק דברים:)
אמ אני בת 15 והדבר הכי מרגש שעשיתי זה לחכות בתור לאומגה שלא עליתי עליה בסוף
אנונימית
שואל השאלה:
חבל אומגה זה ממש כיף
חבל אומגה זה ממש כיף
אמאלה חייב לחוות תהרגשה שאתה עומד בסטפר ואמא שניה הולכת להביא משהו והמוכרת סיימה כבר -_-
להיגמל מהאתר
מסכים עם הדברים שלאלי כתבה
להיות טוב בבית הספר
באותו הנושא: