7 תשובות
שואל השאלה:
נופ, סליחה ):
אנונימי
שזה ממש טוב אבל צריך המשך בדחיפות
אני אקרא מבטיחה, אני אגיב ותבין שזאת אני מתישהו :)
שואל השאלה:
^^חחח תודה! אנחנו עדיין ממשיכים לכתוב את זה ובדיוק סיימנו את חלק 4

^ תודה רבה!
אנונימי
זה נשמע מושלם למה שאני אוהבת חח
שואל השאלה:
אני מקווה שתאהבי את זה!
אנונימי
אני בוטחת בך :)