5 תשובות
תעתיקי, תעזרי בחברים בפוטומט (האפליקציה)
אבל יהיה בסדר אם התאמנת
אבל יהיה בסדר אם התאמנת
יקרה משהו אם תיכשלי? לרוב יש מועדי ב' תכניסי את זה לראש(למרות שאת רוצה להצליח אבל תורידי את הלחץ), תנשמי עמוק, ותשתי מים קרים.
בהצלחה!
בהצלחה!
גם לי יש ביום ראשון ואוף
יהיה בסדר
יהיה בסדר
לי היה גם מבחן במתמטיקה לפני כמה ימים אותי אישית שוקולד מרגיע
גם לי יש מחר!!!! את צליחי!!! תנשמי עמוק עמוק.
באותו הנושא: