התחברות
הרשמה
זה בסדר להזמין פיצה ואז לפתוח את הדלת כשאני נראת נורא עם פיגמה אחריי פרידה? אני לא רוצה שהוא יוטרד
3 בדצמבר 2020, 18:07
פאדיחות
2 תשובות
שואל השאלה:
תודה תודה
אנונימית
כן למה לא
r
risley circus
באותו הנושא:
דחוף מה אני עושה שכחתי את המפתחות בדלת ואין דרך לפתוח את הדלת מבחוץ
זה בסדר להזמין פיצה ואז לא לפתוח לשליח ולהביא לו מספר אחר סתם בשביל הקטע ?
בא לי פיצהה להזמין עכשיו ואם כן עם מה להזמין? (וכן מצאתי פיצרייה פתוחה)
להזמין פיצה? או ללכת לאכול פיצה אני וחברה ?
בא לי להזמין גאנק לבית אבל אני מתביישת לפתוח את הדלת לשליח כי אני בפיגמה ו..
זה פאדיחה לפתוח לשליח פיצה את הדלת עם מכנסיים כאלה ממש קצרים וחולצת בטן כזאתי גם ממש קצרה? זה פשוט פיגמה...
אתם מאמינים שאם מישהו דופק בדלת ואין שם אף אחד אז אסור לפתוח את הדלת?
אני רעב מה עדיף להזמין פיצה או פיצה?
אני הבאתי פיצה לאיזה אישה (משלוח) והיא לקחה את הפיצה וסגרה עלי את הדלת
לצאת לאכל פסטה/להזמין פיצה/לקנות בסופר פיצה קפואה
זה בסדר להזמין עכשיו פיצה או מסוכן?