9 תשובות
כן אני אוהבת את אחים שלי
כן
כן, בעיקר גורילות
כן חברה שלי קופה מאוד נחמדה חחח סתם
נשבעת הם חמודים רצחח
החיה האהובה עליי, חבל שזה לא חוקי בארץ לגדל.
מאוד!! החבר הכי טוב שלי הוא קוף! הוא נמצא פה!
כן, אולי אחים שלי קצת מעצבנים לפעמים אבל הם סבבה
באותו הנושא: