5 תשובות
את לא אשמה, אולי תשאלי אם את יכולה להתחלף איתה
זה לא אשמתך סוף הסיפור.
אנונימית
שואל השאלה:
כבר שאלתי את זה, עניתי לאחראית מתנדבים ואפילו למנהל.
וזה לא אפשרי
כבר שאלתי את זה, עניתי לאחראית מתנדבים ואפילו למנהל.
וזה לא אפשרי
אנונימית
שואל השאלה:
אני בכלל לא באמת רציתי להתקבל לזה.
סתם נרשמתי לזה.
אני בכלל לא באמת רציתי להתקבל לזה.
סתם נרשמתי לזה.
אנונימית
את לא אשמה אבל נראה לי שהיא תשמח מאוד אם תגידי לה ללכת במקומך
באותו הנושא: