5 תשובות
את לא אשמה, אולי תשאלי אם את יכולה להתחלף איתה
זה לא אשמתך סוף הסיפור.
אנונימית
שואל השאלה:
כבר שאלתי את זה, עניתי לאחראית מתנדבים ואפילו למנהל.
וזה לא אפשרי
אנונימית
שואל השאלה:
אני בכלל לא באמת רציתי להתקבל לזה.
סתם נרשמתי לזה.
אנונימית
את לא אשמה אבל נראה לי שהיא תשמח מאוד אם תגידי לה ללכת במקומך