6 תשובות
לא נורא בכלל
ואם זה מה שאכלת עד עכשיו, זה לא טוב...
ואם זה מה שאכלת עד עכשיו, זה לא טוב...
זה לא נורא..בתאבון
יאללה מחזור יש רק פעם אחת (בחודש) תהני
זה לא בריא אבל בתאבון את במחזור אף אחד לא יאשים אותך
בתאבון(;
^^ואם היא במחזור יאשימו אותה? אסור לאכול מתוק? מה זאת האמרה הזאת?
אנונימית
באותו הנושא: