7 תשובות
נשמע קצת עצוב ולא מספיק לארוחת בוקר.
אומרים שארוחת הבוקר היא הארוחה הכי חשובה ביום, שנותנת לך אנרגיה לכל היום.
אומרים גם שהיא צריכה להיות הארוחה הכי גדולה, ואז ארוחת הצהריים פחות גדולה והארוחה הכי קטנה היא ארוחת הערב..
לדעתי תוסיפי לך סלט לפחות
אומרים שארוחת הבוקר היא הארוחה הכי חשובה ביום, שנותנת לך אנרגיה לכל היום.
אומרים גם שהיא צריכה להיות הארוחה הכי גדולה, ואז ארוחת הצהריים פחות גדולה והארוחה הכי קטנה היא ארוחת הערב..
לדעתי תוסיפי לך סלט לפחות
אני מניח שזה טוב כן
זה די טוב אבל עדיף עם ירקות
זה נשמע ממש מגעיל...
מינוסים קדימהה !!
מינוסים קדימהה !!
אנונימית
להוסיף סלט;)
נהדר!
תנסי להוסיף ירקות
באותו הנושא: