7 תשובות
תגיד לה פשוט שאתה היית ביישן קצת ושאתה רוצה שתשחקו עוד פעם ושפשוט רק הכרתם וקצת אולי קשה לך להיפתח ועוד כמה שיחות אולי אתה תהיה הרבה יותר פעיל כזה ויותר תדבר
תתחיל אתה שיחה
שואל השאלה:
אבל אני לא יודע כבר אם באלה
ולא באלי סתם לצאת מציק או משהו
אבל אני לא יודע כבר אם באלה
ולא באלי סתם לצאת מציק או משהו
אנונימי
פשוט תשלח לה הודעה ועל פי היחס שהיא תתן לך אתה כבר תבין אם היא בקטע של להמשיך לדבר איתך או לא.
ואיך תצא מציק? זה לא שאתה עושה את זה כל הזמן הכרתם רק אתמול.
ואיך תצא מציק? זה לא שאתה עושה את זה כל הזמן הכרתם רק אתמול.
שואל השאלה:
אני יודע. אבל אם היא לא רוצה והיא תגיד שכן כי לא יהיה לה נעים?
אני יודע. אבל אם היא לא רוצה והיא תגיד שכן כי לא יהיה לה נעים?
אנונימי
אז שתגיד בעיה שלה
תסביר לה מה אתה חושב בדיוק כמו ששהסברת עכשיו בשאלה
באותו הנושא: