19 תשובות
עדיף דור 2 אבל דור 1 גם סבבה
שואל השאלה:
אבל יש לי אייפד שמתאים לדור 1
אנונימית
בשביל מה את צריכה זאת השאלה.
יש לי אותו והוא ממש טוב
אם האייפד שלך עובד רק עם דור אחד אז כן
שואל השאלה:
אני לא צריכה אותו אני רק רוצה אותו בשביל לצייר
סתם לחברה שלי יש אותו והוא נראה לי ממש מגניב
אנונימית
אז קני זה נראה לי שווה
אם יש לך את התקציב אז למה לא, הוא ממש טוב לציור. אם את רוצה המלצות לאפליקציות של ציור אני יכול להמליץ לך
שואל השאלה:
כן אני אשמח
אתה יכול להמליץ פה?
אני פשוט מרגישה ממש לא נעים לבקש מההורים שלי גם אם אני משלמת (ואני רוצה לשלם בעצמי) כדי שהם לא יחשבו שכאילו אני מבקשת יותר מדי
אני לא יודעת איך לומר להם שאני רוצה כזה.. :(
אנונימית
procreate, אני משתמשת בה וזה ממש נוח. זה עולה 20 שקל אם אני לא טועה
אנונימית
שואל השאלה:
אני חושבת שזה עולה איזה 35 אבל זה לא הקטע
אני לא יודעת איך לומר להורים שלי שאני רוצה כזה
ואני משלמת
אנונימית
למה את צריכה לומר להם אם את משלמת?
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני לא יכולה פשוט ללכת ולקנות בעצמי
מישהו צריך לקנות לי ואני מחזירה להם
ככה זה עובד אצלי :(
אנונימית
יש procreate אבל זה עולה 30 שקל, אם את מוכנה להשקיע זאת אפליקציה ברמה ממש גבוהה.
יש sketchbook וadobe fresco בחינם גם iartbook דיי טוב

את יכולה לקנות עט פחות טוב יותר זול ולראות אם את אוהבת וזה
עדיין מה הביג דיל לומר להם אם זה הכסף שלך בכל מקרה?
מה כי את רוצה את זה לציור? תגידי להם שתשתמשי בזה גם ללימודים ושהרבה לומדים מהאייפד בימינו
אנונימית
לדעתי סתם יקר עדיף לך לקנות עט ב100 שקל שיעבוד אותו הדבר
אף עט לא עובד אותו דבר כמו הזה של אפל
נכון אבל אני עדיין לא חושבת ששווה לקנות עט ב400 שקל כשאפשר לשלם פחות ולקבל אותו דבר.
אתה משלם על מותג, לא על רמה
כן משלמים על רמה. יש לי גם את העט של אפל וגם עוד 2 זולים יותר והם לא משתווים לאפל, מרגישים הבדל כשמשתמשים בהם והם פחות נוחים
אנונימית
אז את כנראה לא ניסית. את משלמת על רמה. עוד פעם זה לא אותו דבר, זה שלשתיהם קוראים עט לא אומר שזה אותו דבר.