22 תשובות
אני אשמח בשבילה לא יודעת אני לא ממש רוצה חבר
אשמח בשבילה
אשמח
אשמח
שואל השאלה:
יש לי חבר כבר חצי שנה וכאילו היו לי חברות ששמחו בשבילי והייתה אחת שכזה שפטה אותי טיפה ולא שמחה בשבילי, לפני שעוד היה לי חבר היא אמרה "וואי לא מתאים לך שיהיה לך חבר" ובאיזה קטע היא תגיד לי את זה? וכאילו לפעמים היא שואלת עלינו אבל נגיד על החצי שנה שלנו היא לא אמרה מזל טוב או איזה חמודים, היא פשוט אמרה "וואו הזמן עבר מהר" וחברות שלי אמרו שהיא מקנאה זה נכון?
(פעם היינו חברות ממש טובות היום כבר פחות)
יש לי חבר כבר חצי שנה וכאילו היו לי חברות ששמחו בשבילי והייתה אחת שכזה שפטה אותי טיפה ולא שמחה בשבילי, לפני שעוד היה לי חבר היא אמרה "וואי לא מתאים לך שיהיה לך חבר" ובאיזה קטע היא תגיד לי את זה? וכאילו לפעמים היא שואלת עלינו אבל נגיד על החצי שנה שלנו היא לא אמרה מזל טוב או איזה חמודים, היא פשוט אמרה "וואו הזמן עבר מהר" וחברות שלי אמרו שהיא מקנאה זה נכון?
(פעם היינו חברות ממש טובות היום כבר פחות)
אנונימית
שואל השאלה:
מה אתן חושבות?
מה אתן חושבות?
אנונימית
אשמח ברור
מה - סליחה אבל היא פוסטמה
זה נשמע כאילו היא מקנאה....
כן זה די נשמע כאילו היא מקנאה
שואל השאלה:
בגלל שחבר שלי גדול ממני בשנתיים וחצי היא אמרה שזה מוזר שאנחנו ביחד כאילו ביום שסיפרתי לה וזה סתם עיצבן כאילו גם היא אמרה לכמה חברות שלי מאחורי הגב "[השם שלי] ו[השם שלו] ביחד. בואו נדבר על זה רגע?"
(אני בת 17)
ואף פעם לא היה לה חבר/משהו עם בנים
ולי כן היה גם בעבר 2 בנים שהציעו לי אבל לא היה לי אליהם משהו
בגלל שחבר שלי גדול ממני בשנתיים וחצי היא אמרה שזה מוזר שאנחנו ביחד כאילו ביום שסיפרתי לה וזה סתם עיצבן כאילו גם היא אמרה לכמה חברות שלי מאחורי הגב "[השם שלי] ו[השם שלו] ביחד. בואו נדבר על זה רגע?"
(אני בת 17)
ואף פעם לא היה לה חבר/משהו עם בנים
ולי כן היה גם בעבר 2 בנים שהציעו לי אבל לא היה לי אליהם משהו
אנונימית
מאמוש הקנאה עולה לה לראש חברות אמורות לפרגן.
שואל השאלה:
גם בכללי לפני שהיינו ביחד היא שאלה "על מה אתם מדברים? אפשר לראות את השיחות שלכם?" או נגיד מתי שנפגשתי איתו לפני שנה בערך עוד לפני שהיינו ביחד והיא רצתה להפגש אבל כבר הייתי איתו היא כתבה "אה"
כן כנראה שביא סתם מקנאה וקשה לה לפרגן כי אני כן הייתי מפרגנת בשבילה, בכללי תמיד היא לא הייתה הכי מפרגנת כזה
גם בכללי לפני שהיינו ביחד היא שאלה "על מה אתם מדברים? אפשר לראות את השיחות שלכם?" או נגיד מתי שנפגשתי איתו לפני שנה בערך עוד לפני שהיינו ביחד והיא רצתה להפגש אבל כבר הייתי איתו היא כתבה "אה"
כן כנראה שביא סתם מקנאה וקשה לה לפרגן כי אני כן הייתי מפרגנת בשבילה, בכללי תמיד היא לא הייתה הכי מפרגנת כזה
אנונימית
אשמח בשבילה ברור!
לפי מה שאת מספרת זה לגמרי לגמרי קנאה- מה גם שגיל 17 ו19 זה אחלה הפרש.
כשחברה שלי השיגה חבר הכי שמחתי בשבילה בעולם! (אני אפילו שידכתי ביניהם)
כשחברה שלי השיגה חבר הכי שמחתי בשבילה בעולם! (אני אפילו שידכתי ביניהם)
שואל השאלה:
נכון, עכשיו הוא כבר 20 חח אבל פשוט לא הרגשתי שהיא פירגנה לי ותודה לכולם❤❤❤
נכון, עכשיו הוא כבר 20 חח אבל פשוט לא הרגשתי שהיא פירגנה לי ותודה לכולם❤❤❤
אנונימית
אשמח בשבילה
אשמח בשבילה ברור
אנונימית
אשמח בשבילהן ברור.
הלוואי שיהיה להן כבר אבל אנשים טובים כי הן טובות מדי בשביל להפגע.
הלוואי שיהיה להן כבר אבל אנשים טובים כי הן טובות מדי בשביל להפגע.
אני לא רוצה חבר
אבל אני אשמח בשבילה
אבל אני אשמח בשבילה
אני אשמח בשבילה אני לא טיפוס קנאי כל כך..
חברה שלי מקנאה בי
אני אשמח
אני אשמח
אנונימית
באותו הנושא: