התחברות
הרשמה
בבקשה תכנסו אני רוצה לשמוע את דעתכם על הנושא
רק אותי זה ממש מעצבן שאנשים אומרים בצחוק "יש לי התקף חרדה" והם אפילו לא מכירים את ההרגשה והתחושה וכמה זה קשה להירגע וואו זה פשוט ממש מבאס שהם ככה מתייחסים לזה בציניות
מה הדעה שלכם לגבי נושא זה?
3 בדצמבר 2020, 00:06
חוות דעת
התייעצויות
3 תשובות
מסכימה איתך לגמרי
נ
נמשכת לאתיופים ;)
בגלל אנשים כאלה לא לוקחים אנשים שמתמודדים עם בעיות נפשיות ברצינות וזה רע מאוד
N
No Sleep
אכן מסכימה איתך
S
Shalom❤
באותו הנושא:
תכנסו בבקשה אשמח לשמוע את דעתכם :) (מחלות נפש וכל זה)
מה דעתכם על השיר ? תכנסו לפירוט בבקשה
אין לי חברות ,אולי הבעיה בי בבקשה תכנסו ותנו את דעתכם ..
חייבת לשמוע את דעתכם! תכנסו !!!!!!!
אני מרגיש אפס שלא עשיתי כלום בבקשה תכנסו ותגידו את דעתכם
בבקשה תכנסו ותגידו מה דעתכם
אני עובדת כמלצרית וצריכה את דעתכם(השאלה לא ארוכה אז בבקשה תכנסו)
כאלה שבכיתת מבר ממש דחוף בבקשה תכנסו אני רוצה לדעת אם כדאי לי ללכת לכיתת מבר
בבקשה תכנסו, אני רוצה לדעת מה אתם חושבים
מוצדק או לא? בבקשה תכנסו אני שאלתי מקודם ורק אחת ענתה ואני ממש אשמח לשמוע את הדעה שלכם
שאלה, טיול שנתי, מה דעתכם, לקחת או לא לקחת, תכנסו בבקשה: