7 תשובות
כן ראיתי אותו פעם ראשונה כשהייתי כיתה ד היה לי מלא סיוטים ואז לפני שנה ראיתי אותו שוב וזה לא הפחיד אותי כבר
שואל השאלה:
התחלתי עכשיו לראות והוא מפחיד אותי אבל בא לי להמשיך אבל אני יודעת שיהיו לי סיוטים מהה
התחלתי עכשיו לראות והוא מפחיד אותי אבל בא לי להמשיך אבל אני יודעת שיהיו לי סיוטים מהה
שווה את זה
אל תמשיכי עם זה מפחיד אותך זה לא שווה את הסיוטים בלילה ואת הפחד באמת עם הייתי יכולה לחזור אחורה לכיתה ד לא הייתי רואה אותו
אני גם צריכה לדעתת
פחדתי ממנו כשהייתי בת 13 אבל אהבתי אותו
לא כזה זוכרת אותו היום אבל כן
לא כזה זוכרת אותו היום אבל כן
כןן ואו סרט ממש טוב
באותו הנושא: