8 תשובות
לא בדיכאון אבל באלי לדבר עם מישהו :)
זה כבר תלוי בגיל שלך
לא ממש מעוניין בילדה בת 12 שתייעץ לי על אהבה ועל החיים
לא ממש מעוניין בילדה בת 12 שתייעץ לי על אהבה ועל החיים
לא בדיכאון אבל הציונים שלי בפחי הכל נכשל בגלל הקורנה
קצת עצובה אבל אני אוהבת לעזור בגלל זה נכנסתי:)
שואל השאלה:
רייצל גרין גלר
רוצה לדבר?תרגישי חופשי להגיד לי אני אפנה אלייך❤
רייצל גרין גלר
רוצה לדבר?תרגישי חופשי להגיד לי אני אפנה אלייך❤
אנונימית
שואל השאלה:
d.life
רוצה לדבר?משהו?
d.life
רוצה לדבר?משהו?
אנונימית
כן.
שואל השאלה:
בכיף❤
עוד מישהו שמרגיש מצוקה או שרוצה לדבר תמיד תמיד מוזמן לכתוב פה ואני אפנה לכולם!מבטיחה לכם!
בכיף❤
עוד מישהו שמרגיש מצוקה או שרוצה לדבר תמיד תמיד מוזמן לכתוב פה ואני אפנה לכולם!מבטיחה לכם!
אנונימית
באותו הנושא: