תשובה אחת
את כן יודעת מה את רוצה, היא פשוט מלחיצה אותך אז את מתקשה להבין את זה...
את רוצה לעשות יום הולדת שקטה וכייפית? תעשי. היא רוצה לבוא - שתבוא, לא רוצה - שלא תבוא.
ומזל טוב!
את רוצה לעשות יום הולדת שקטה וכייפית? תעשי. היא רוצה לבוא - שתבוא, לא רוצה - שלא תבוא.
ומזל טוב!
באותו הנושא: