19 תשובות
לא
כן
כולם יורדים על השיניים שלי
כן
לא.
אנונימית
כלפיי אישית לא. כלפי אחרים כן
כלפי אחרים כן
לא שהייתה מכוונת אליי
קצת הרבה
^אם זה כלפי אחרים זה לא נקרא שחוויתם גזענות
מישהי שאמרה "כלפי האמונה שלי"
דת זה לא גזע but ok
^לשנוא אנשים נטו בגלל דת זה גם נחשב סוג של גזענות. גם ערבים הם לא גזע אבל לשנוא אותם זה עדיין גזענות. גם יהודים ומוסלמים זה לא גזע אבל להיות אנטישמים או איסלמופובים זה עדיין סוג של גזענות. גזענות אמנם בא מהמילה גזע אבל זה לא רק שנאה/אפליה של שחורים, אסייתים ולבנים, גזענות זה שנאה ואפליה של הפרט בגלל שהוא משתייך לקבוצה מסויימת. זה בערך כמו שגם הערבים הם עם שמי אבל המושג אנטישמיות מדבר רק על שנאת יהודים
אחלה אז בדיוק , זה לא נקרא גזענות
זה נקרא אפליה
זה שאנחנו משתמשים לזה במילה גזענות אבל זה לא אןמר שזה נכון
ובדת פחות משתמשים בזה
כן
לא בסטיפס כן בכללי
לא כי כולם נראים אותו הדבר כאן בצורת עיגול חחח
עם השאלה יותר רצינית אז אני לא נתקלתי ולא ראיתי משהו אחר