8 תשובות
את לא היחידה אבל אני אישית לא מסכים
אני לא ככ אוהבת, אבל אני כן אוהבת את הבדיחות על זה באינסטגרם
בהתחלה לא אהבתי אבל זה הדרך שלי לשחק עם אחי הקטן ולהתחבר עליו אז אני בסדר עם המשחק
זה ממש לא משעמם זה מעביר את הזמן ברמותת
זה אחד הקלים, אתה מדווח על גופה והראשון שמאשים אותך הוא הרוצח קל.
בהתחלה התלהבתי עכשיו פחות כבר ירד לי מזה
אני בטוחה שאת לא היחידה שלא אוהבת אבל לדעתי זה משחק ממש מגניב לכאלה שאוהבים חקירות ומחשבה, זה באמת מהנה
באותו הנושא: