6 תשובות
בהגדרות אני חושבת
את מהטלפון או מהמחשב?
כנראה שזה בהגדרות של הטלפון לפי השפה של הטלפון כאילו
אם את מהטלפון את צריכה לשנות את השפה של הטלפון ואם את מהמחשב אז יש בהגדרות
משנים את השפה של הטלפון
שואל השאלה:
אני לא מצליחה גם דרך הטלפון מה לעשות?