5 תשובות
תרשום את האמת.
קשה לי בלימודים
דברים בסגנון הזה
תרשמי את הסיבה האמיתית.. אם יש לך קשיים מסוימים אז תשתפי, זה הכי טוב :)
תרשמי את האמת. אין לך מה להסתיר ממנה
חח כמות הפעמים שזה קרה לי
אני תמיד רושמת שהכל בסדר ולא יודעת
אבל אם את רוצה את יכולה להגיד את האמת כמובן:)
אנונימית
באותו הנושא: