16 תשובות
כי אנחנו רגילים
וואו
השאלה הזאת עומדת להתקע לי בראש כמה שנים טובות : )
השאלה הזאת עומדת להתקע לי בראש כמה שנים טובות : )
מחשבות מקלחת
כנראה כי אנחנו התרגלנו וקשה למצוא מילים חדשות(?)
כנראה כי אנחנו התרגלנו וקשה למצוא מילים חדשות(?)
שאלה טובה.. האמת שיש צבעים שאי אפשר באמת לראות אבל יכול להיות שהיינו יכולים לדמיין. (כחול צהבהב לדוגמא)
תודה לך עכשיו אני הולכת לזכור את השאלה הזאת כל כך הרבה זמן יאיי ואין לי תשובהההה
שאלה טובה
אנחנו משתמשים רק באיזה 10-15% ממנו
אולי בגלל זה
אולי בגלל זה
רגילים לראות צבעים מסויימים ולשלב צבעים רק במוח מבלי לראות אותם במציאות זה לא עובד
כי אנחנו מטומטמים
כי לא ראינו אותו בחיים, כמו מישהו שבחיים לא ראה צבע אדום לא ידע מה זה ולא יכול לדעת איך הצבע יראה בדיוק
אנחנו משתמשים רק בכמה אחוזים מהמוח
אם היינו משתמשים בכל היכולת היכולות שלנו היו מדהימות
אם היינו משתמשים בכל היכולת היכולות שלנו היו מדהימות
אף אחד:
אני ב4 בלילה
אני ב4 בלילה
כי אנחנו חושבים שאין עוד צבעים בעולם
בדיוק לאחרונה חשבתי על זה על זה שזה מעניין אילו צבעים רואים חיות אחרות שרואות יותר צבעים מאיתנו.
התשובה היא כי אנחנו לא יכולים לדמיין דבר כזה שאנחנו לא רואים, כמו שעיוורים מלידה לא יכולים לדמיין משהו כל כך כי הם לא ראו כלום אף פעם
התשובה היא כי אנחנו לא יכולים לדמיין דבר כזה שאנחנו לא רואים, כמו שעיוורים מלידה לא יכולים לדמיין משהו כל כך כי הם לא ראו כלום אף פעם
שואל השאלה:
אלה שאומרים שזה בגלל שאנחנו לא רואים את זה ולא יודעים איך זה נראה
אז מה תגידו על חלומות?
ומה תגידו על המצאות של אנשים? יש מלא המצאות מטורפות שאף אחד בחיים לא ראה אבל המצאנו את זה מהדמיון
אלה שאומרים שזה בגלל שאנחנו לא רואים את זה ולא יודעים איך זה נראה
אז מה תגידו על חלומות?
ומה תגידו על המצאות של אנשים? יש מלא המצאות מטורפות שאף אחד בחיים לא ראה אבל המצאנו את זה מהדמיון
אנונימית
שאלה מעניינת..
באותו הנושא: