9 תשובות
זה לא ירד בכלל, אין מה לעשות עם זה.
פשוט בפעם הבאה תיזהרי :)
פשוט בפעם הבאה תיזהרי :)
שואל השאלה:
בטוח לא? אולי עם אציטון? עשיתי את הלק לפני יומיים אני חייבת לעשות עם זה משהו
בטוח לא? אולי עם אציטון? עשיתי את הלק לפני יומיים אני חייבת לעשות עם זה משהו
אנונימית
זה כנראה לא ירד :(
זה לא ירד
לא חושבת שזה ירד
מה הקשר כביסות זה לק
תטבלי את הציפורניים באקונומיקה אם הלק בהיר ואם לא תנסי לשפשף עם אלכוהול
^^אני חשבתי שזה איזה גקט חחח התבלבלתי
שואל השאלה:
אוקיי תודה לכולם הצלחתי להוריד את זה עם קצת אציטון זה עבד
אוקיי תודה לכולם הצלחתי להוריד את זה עם קצת אציטון זה עבד
אנונימית