9 תשובות
זה לא ירד בכלל, אין מה לעשות עם זה.
פשוט בפעם הבאה תיזהרי :)
שואל השאלה:
בטוח לא? אולי עם אציטון? עשיתי את הלק לפני יומיים אני חייבת לעשות עם זה משהו
אנונימית
זה כנראה לא ירד :(
זה לא ירד
לא חושבת שזה ירד
מה הקשר כביסות זה לק
תטבלי את הציפורניים באקונומיקה אם הלק בהיר ואם לא תנסי לשפשף עם אלכוהול
^^אני חשבתי שזה איזה גקט חחח התבלבלתי
שואל השאלה:
אוקיי תודה לכולם הצלחתי להוריד את זה עם קצת אציטון זה עבד
אנונימית