2 תשובות
שואל השאלה:
אין לי source ו
אין לי source ו
אנונימית
שואל השאלה:
חיברתי את זה פעם וזה עבד לא עשיתי משהו בהגדרות רק לחצתי על משהו בשלט ואני לא זוכרת על מה
חיברתי את זה פעם וזה עבד לא עשיתי משהו בהגדרות רק לחצתי על משהו בשלט ואני לא זוכרת על מה
אנונימית
באותו הנושא: