22 תשובות
כי הם מוזרים וחושבים שלראות דברים כאלה יהפוך אותם למנודים
תביא המלצות, אולי אנסה :)
אתה מגזים אחי זה לא ישנה את החיים
אני גם חשבתי שזה חרא לפני שנה וחצי עד שהתחלתי
אני גם חשבתי שזה חרא לפני שנה וחצי עד שהתחלתי
^heart locked
וואן פיס!!
וואן פיס!!
שואל השאלה:
לי זה שינה את התרבות המוזיקה ואת דרך החשיבה שלי על דברים ..
לי זה שינה את התרבות המוזיקה ואת דרך החשיבה שלי על דברים ..
לא כזה מעניין ? ראיתי בעבר וניסיתי לראות אבל זה שיעמם ...
שואל השאלה:
אין דבר כזה תמיד יש אנימה לכל איש זה מלא בזאנרים זה ממש כמו כל מיני סדרות אחרות שאת רואה רק משופר .
אין דבר כזה תמיד יש אנימה לכל איש זה מלא בזאנרים זה ממש כמו כל מיני סדרות אחרות שאת רואה רק משופר .
אני לא מוזרה זה קרינג רצח וזה משעמם
איזה וויב טורבו
שואל השאלה:
את מזורה.
את מזורה.
סתם, ניסיתי כמה וכמה אנימות ולא אהבתי תתרגל יש אנשים שלא אוהבים דברים שאתה אוהב
שואל השאלה:
מוזרה *
מוזרה *
לא אני לא מזורה נחמד אבל לא מזורה אולי מוזרה וגם לא פחות מתחברת לאנמיה סהכ
שואל השאלה:
לא לא אין דבר כזה . כנראה לא הביאו לך אנימות טובות בשבילך .. בוא לפרטי שלי תראה אנימה אחת שאני אמליץ לך ואם אתה שונא אני אמחק תשאלה ואתן לעצמי כאפה
לא לא אין דבר כזה . כנראה לא הביאו לך אנימות טובות בשבילך .. בוא לפרטי שלי תראה אנימה אחת שאני אמליץ לך ואם אתה שונא אני אמחק תשאלה ואתן לעצמי כאפה
אל תגרום אנשים לצפות בכוח, עם האנרגיות התוקפניות שלך הם לא ירצו בחייםלראות .
כמו שאני לא אוהבת סדרות לא מצויירות, יש כאלו שלא אוהבים מצוייר
הפסד שלהם
כמו שאני לא אוהבת סדרות לא מצויירות, יש כאלו שלא אוהבים מצוייר
הפסד שלהם
כי הם מוזרים...
כי הם חושבים שבגלל הציור זה משעמם וגרוע
כי הם מוזרים
כי יש כאלה שזה לא מעניין אותם למשל אותי זה לא מעניין ואני לא ממש מצליחה להבין למה אנשים אוהבים אנימה כיאלו מה יש בזה שזה מעניין כיאלו אני פחות בן אדם של אנימה.
כאילו
אני אוהבת אנימה ואני צופה בזה כל יום בערך וראיתי מלא כאילו *מלא* ואני גם קוראת מנגה, אז הייתי מגדירה את עצמי כסוג של וויב
אבל אני כאילו לא מסכימה? יש מלא אנשים שפשוט לא מתחברים לפאן המצויר ואני חושבת שזה לגיטימי לומר שאתה לא אוהב את הקונספט של אנימה, אני לא חושבת שצריך לקרוא להם מוזרים, נראלי מיותר
אני אוהבת אנימה ואני צופה בזה כל יום בערך וראיתי מלא כאילו *מלא* ואני גם קוראת מנגה, אז הייתי מגדירה את עצמי כסוג של וויב
אבל אני כאילו לא מסכימה? יש מלא אנשים שפשוט לא מתחברים לפאן המצויר ואני חושבת שזה לגיטימי לומר שאתה לא אוהב את הקונספט של אנימה, אני לא חושבת שצריך לקרוא להם מוזרים, נראלי מיותר
גם כאילו בתור צוםי אנימה בעצמכם אני בטוחה שגם לכם קראו מזורים באיזשהו שלב ואני בטוחה שזה לא כזה נעים...
אני יכולה לשאול "למה יש אנשים מוזרים שרואים אנימה?" זה עניין של טעם בסדרות ויש כאלה שלא אוהבים וזה *אולי* קצת פספוס אבל זה ממש *לא* ישנה לאף אחד את החיים, אתה לא יכול להכריח מישהו לראות בכוח אם הוא לא רוצה זה בחירה שלו לא שלך.
אנונימית