23 תשובות
כשהוא משתמש בסימני פיסוק...?
מה
סימני פיסוק כאילו?
כן כנראה שרק לך
כן כנראה שרק לך
לי מוריד אם הוא לא משתמש בסימני פיסוק.
אנשים שכותבים פסקאות שלמות בלי נקודה או פסיק אחד, סיוט.
אנשים שכותבים פסקאות שלמות בלי נקודה או פסיק אחד, סיוט.
אבל סימני פיסוק זה חשוב מאוד
כן תאמת שכן כי אני מעדיפה בנים אדישים
אנונימית
מוריד לך כשמישהו משתמש בסימני פיסוק?
שואל השאלה:
כן
לא מבינה מה הבעיה פה
כן
לא מבינה מה הבעיה פה
אנונימית
קצת מוזר.. למה שתעדיפי אחד שעושה טעויות בכוונה או שההשכלה שלו נמוכה
למה חשבתי שהתכוונת למילה "או"
שואל השאלה:
חחח
לא אמרתי שאני רוצה מישהו סתום
פשוט אמרתי שזה מוריד שהוא דוחף
. , !
כאלה
זה מוריד רצח
לי לפחות..
חחח
לא אמרתי שאני רוצה מישהו סתום
פשוט אמרתי שזה מוריד שהוא דוחף
. , !
כאלה
זה מוריד רצח
לי לפחות..
אנונימית
הוא לא סתם דוחף אבל סימני פיסוק, ככה כותבים בצורה תקינה.
שואל השאלה:
טוב חיים
טוב חיים
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא סתומה
אני יודעת
רק אמרתי שזה מוריד לי...
זה הכל..
אני לא סתומה
אני יודעת
רק אמרתי שזה מוריד לי...
זה הכל..
אנונימית
וואלה אני אנסה לראות אם את צודקת
יש מצב
כי זה רשמי כזה
נתראה מחר.
ותגידי, מה את רוצה ליומולדת?
זה היה בים!
וואלה כע צודקת
יש מצב
כי זה רשמי כזה
נתראה מחר.
ותגידי, מה את רוצה ליומולדת?
זה היה בים!
וואלה כע צודקת
אז, אני. בטוח! שאת. ממש, "תאהבי" אותי!!!!!
שואל השאלה:
חחח עכשיו אתן סתם מסתלבטות עליי
חחח עכשיו אתן סתם מסתלבטות עליי
אנונימית
לע אני לא
זה באמת מוזר
פשוט תרשום למה לעצור להקליד סימני פיסוק
זה באמת מוזר
פשוט תרשום למה לעצור להקליד סימני פיסוק
זה לא כאילו אנחנו דוברי עברית
יש מצב שזה נשמע קצת מתנשא אבל לפעמים יש משפטים שבאמת אפשר להבין הפוך אם לא משתמשים בכלל בסימני פיסוק.. (גם דוגמה)
שואל השאלה:
כן זה מתנשא רצחח
כן זה מתנשא רצחח
אנונימית
שהוא יודע לשון זה מוריד לך? לא מבין .,.
שואל השאלה:
אנונימית
באותו הנושא: