2 תשובות
היה לי. אתה קצת נלחץ לאורך כל התפילה בהתחלה ואז אתה עולה וזה כיףף
בהתחלה זה טיפה מלחיץ אבל כשמתחילים לקרוא זה עובר,כל עוד אתה יודע טוב את הפרשה אין לך מה לדאוג