3 תשובות
אם הרכב שלך נמוך אז הגיוני שהיה רעש, במידה וזה משהו תמידי וקורה לך בבמפארים גם זה עלול לדפוק את האוטו, ככה ברגיל חד פעמי לא חושבת שיש מה להלחץ, זה קורה עם רכבים נמוכים כמו סובארו בי 4, מזדה 3 וכו.
תשתדלי לא לעלות למדרכות, גם לא בחנייה, וזהירות בבמפרים :)
תשתדלי לא לעלות למדרכות, גם לא בחנייה, וזהירות בבמפרים :)
שואל השאלה:
לאלא זה לא קרה לי בבאמפר! זה ממש חד פעמי וקרה לי על מדרכה בנסיעה לאט
בטוח שזה בסדר? וממש תודה!
לאלא זה לא קרה לי בבאמפר! זה ממש חד פעמי וקרה לי על מדרכה בנסיעה לאט
בטוח שזה בסדר? וממש תודה!
אם אין בעיה בנסיעה/מכות חזקות באוטו/התראה במסך של הקמש, אין מה ללכת למוסך
כנראה זה כלום או מכה קטנה מתחת לאוטו או אפילו משהו בפגאז מאחורה שזז ועשה בום
שוב, אם אין בעיה בנסיעה אין מה לבדוק, סעי בזהירות ;)
כנראה זה כלום או מכה קטנה מתחת לאוטו או אפילו משהו בפגאז מאחורה שזז ועשה בום
שוב, אם אין בעיה בנסיעה אין מה לבדוק, סעי בזהירות ;)
באותו הנושא: