4 תשובות
בווצאפ בהגדרות יש לך אופציה של גיבוי
ואם את רוצה של הטלפון בכלל אז זה נמצא בהגדרות
ואם את רוצה של הטלפון בכלל אז זה נמצא בהגדרות
אנונימית
שואל השאלה:
גיבוי דרך מה?
כי זה מראה לי כמה..?
גיבוי דרך מה?
כי זה מראה לי כמה..?
איזה טלפון יש לך כדי שאני אוכל להגיד לך בבירור..?
אנונימית
שואל השאלה:
חח תודה
הסתדרתי:)
חח תודה
הסתדרתי:)
באותו הנושא: