4 תשובות
בווצאפ בהגדרות יש לך אופציה של גיבוי
ואם את רוצה של הטלפון בכלל אז זה נמצא בהגדרות
אנונימית
שואל השאלה:
גיבוי דרך מה?
כי זה מראה לי כמה..?
איזה טלפון יש לך כדי שאני אוכל להגיד לך בבירור..?
אנונימית
שואל השאלה:
חח תודה
הסתדרתי:)