17 תשובות
מה שבטוח כולם מתים בסוף
אין עדיין מחקר כזה כי לוקח שנים לעשות כזה בגלל סיבות ברורות
זה ממש תלוי בתזונה שלך..
את יכולה להיות טבעות ולאכול כל היום ג'אנק ואוכל הכי לא בריא בעולם ואת יכולה ההפך..
את יכולה להיות טבעות ולאכול כל היום ג'אנק ואוכל הכי לא בריא בעולם ואת יכולה ההפך..
טבעונית****
זה ממש לא תלוי רק בהיבט של האוכל, זה תלוי גם בבריאות, ברמת כושר וכו'
טבעונות צברה תאוצה רק לאחרונה ככה שאני לא חושב שיהיו נתונים על תוחלת חיים בין השניים
טבעונות צברה תאוצה רק לאחרונה ככה שאני לא חושב שיהיו נתונים על תוחלת חיים בין השניים
אנונימי
איך שניהם קשורים אחד לשני? למה לעשות השוואה כזאת?
^למה לא?
בתור צמחונית מעניין אותי אם זה מקצר לי את השנים שאני אחייה.
בתור צמחונית מעניין אותי אם זה מקצר לי את השנים שאני אחייה.
ואם זה כן מקצר לך את החיים ומראים שבשר מאריך את תוחלת החיים, את תחזרי לאכול בשר ולתרום לתעשייה?
אנונימי
^האמת שאולי.
אני אוכלת מאוד בריא ולא תמיד אני צורכת מספיק ברזל (חישבתי לעצמי)
לא יודעת אם אתה טבעוני או צמחוני אבל רק אומרת שמבחינת ברזל זה הרבה יותר קל מבחינה בריאותית לבנים לא לסבול מחוסר ברזל בצמחונות או טבעונות.
בגלל שלבנות יש מחזור אנחנו צריכות הרבה יותר ברזל מבנים.
למשל: אני צריכה 15 מ"ג ברזל, אבא שלי צריך רק 8 מ"ג ברזל, והוא אוכל כפול 3 ממני ושורף כפול 3 ממני.
אני אוהבת ברוקולי, בטטה, קינואה, קטניות ואת רוב הירקות, אבל עדיין, חישבתי כמה ברזל אני צורכת באינטרנט ורוב הפעמים זה יוצא לי לא מספיק.
אם אתה שואל אותי אם לבחור בין להיות אנמית/לצרוך ויטמינים כל יום לבין לאכול בשר, אני אבחר בלאכול בשר.
אני לא מאמינה בלקחת ויטמינים, תרופות וכדורים, אני מאמינה בלקבל את כל הוטימינים והמינרלים מהאוכל והכל בצורה טבעית ככה אני חושבת שזה הכי בריא.
אם יש לי מחסור בברזל אני הולכת לאכול בשר, אין מצב שאני הולכת לאכול יותר שעועית אדומה, שעועית לבנה ואפונה ממה שאני אוכלת עכשיו.
אני אוכלת מאוד בריא ולא תמיד אני צורכת מספיק ברזל (חישבתי לעצמי)
לא יודעת אם אתה טבעוני או צמחוני אבל רק אומרת שמבחינת ברזל זה הרבה יותר קל מבחינה בריאותית לבנים לא לסבול מחוסר ברזל בצמחונות או טבעונות.
בגלל שלבנות יש מחזור אנחנו צריכות הרבה יותר ברזל מבנים.
למשל: אני צריכה 15 מ"ג ברזל, אבא שלי צריך רק 8 מ"ג ברזל, והוא אוכל כפול 3 ממני ושורף כפול 3 ממני.
אני אוהבת ברוקולי, בטטה, קינואה, קטניות ואת רוב הירקות, אבל עדיין, חישבתי כמה ברזל אני צורכת באינטרנט ורוב הפעמים זה יוצא לי לא מספיק.
אם אתה שואל אותי אם לבחור בין להיות אנמית/לצרוך ויטמינים כל יום לבין לאכול בשר, אני אבחר בלאכול בשר.
אני לא מאמינה בלקחת ויטמינים, תרופות וכדורים, אני מאמינה בלקבל את כל הוטימינים והמינרלים מהאוכל והכל בצורה טבעית ככה אני חושבת שזה הכי בריא.
אם יש לי מחסור בברזל אני הולכת לאכול בשר, אין מצב שאני הולכת לאכול יותר שעועית אדומה, שעועית לבנה ואפונה ממה שאני אוכלת עכשיו.
טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר על פי ארגון הבריאות העולמי ומפחיתה סיכון להרבה מאוד מחלות שבינהן: סרטן, מחלות לב ועוד...
אבל לא מכיר מחקרים שבוצעו לגבי גיל המוות הממוצע ולכן לא רוצה להטעות.
(אגב, אומרים קרניסטים, לא קרניבורים. קרניבור זו חיה שחייבת והתזונה היחידה שלה זה בשר.).
אבל לא מכיר מחקרים שבוצעו לגבי גיל המוות הממוצע ולכן לא רוצה להטעות.
(אגב, אומרים קרניסטים, לא קרניבורים. קרניבור זו חיה שחייבת והתזונה היחידה שלה זה בשר.).
אנונימית
קרניסטים
אם נשווה בין טבעונים ואוכלי בשר שהתפריט שלהם נחשב בסדר ולא כאלה שאוכלים המון ג'אנק , אני חושבת שטבעונים יחיו יותר כי בשר ומוצרים מהחי זה לא כל כך בריא, וממה שאני מכירה בגיל מבוגר כבר מאוד מרגישים את הנזקים של אכילת מוצרים מהחי , כבר מתחילים לסבול מסכרת , בעיות בלב סתימות בעורקים , חומציות בדם ועוד וגם מתחילים להרגיש כמה שזה קשה לעיכול .
בגלל זה הרבה אנשים מבוגרים שמפחיתים במוצרים מהחי אומרים שזה עוזר להם להרגיש טוב יותר
בגלל זה הרבה אנשים מבוגרים שמפחיתים במוצרים מהחי אומרים שזה עוזר להם להרגיש טוב יותר
אנונימית
חננות
אני מסכימה מאוד שזה מאוד בריא אבל נשים בגיל הפוריות שהן צמחוניות או טבעוניות הן בסיכון מאוד גדול לאנמיה.
אם מישהו צמחוני/טבעוני ויש לו מחסור בברזל הוא ממש לא ירגיש יותר טוב.
זה מאוד חשוב להדגיש את זה.
אם מישהו צמחוני/טבעוני ויש לו מחסור בברזל הוא ממש לא ירגיש יותר טוב.
זה מאוד חשוב להדגיש את זה.
כל הסטיגמה הזאת שלא לאכול בשר זה סיכון לאנמיה זה תעמולה של תעשיית הבשר , לא מדברים על זה אבל יש הרבה אנשים שאוכלים בשר ויש להם אנמיה כי הבשר לא בהכרח מונע אנמיה באמת , מכירה קרובות משפחה שלי שאוכלות בשר ויש להם אנמיה והם ניסו לאכול עוד יותר בשר כי הם חשבו שזה יעזור וזה בכלל לא עזר והאנמיה נשארה
אנונימית
מכירה לא מעט א.נשים שכשעברו לצמחונות/לטבעונות האנמיה הפסיקה להם
אנונימית
אני האמת לא בטוחה בזה,
אבל שמעתי שבבשר הכשר יש פחות ברזל בגלל שספגו ממנו את הדם עם מלחים ואז בקושי יש ברזל.
ראיתי באותו האתר יש גם טבלת השוואה של מקורות ברזל והראו שבמקורות מהצומח יש יותר ברזל מבבשר כשר, אני לא יודעת אם זה נכון או לא אבל הטבלה הראתה ערכים מאוד נמוכים של ברזל גם על הבשר וגם על הצומח, אז אני לא יודעת אם היא נכונה
אבל שמעתי שבבשר הכשר יש פחות ברזל בגלל שספגו ממנו את הדם עם מלחים ואז בקושי יש ברזל.
ראיתי באותו האתר יש גם טבלת השוואה של מקורות ברזל והראו שבמקורות מהצומח יש יותר ברזל מבבשר כשר, אני לא יודעת אם זה נכון או לא אבל הטבלה הראתה ערכים מאוד נמוכים של ברזל גם על הבשר וגם על הצומח, אז אני לא יודעת אם היא נכונה
באותו הנושא: