6 תשובות
למה את צריכה פרו מקס? מה את צלמת? את מדברת שטויות ונשאבת לאייפון פרו מקס. זה מה שאפל בדיוק מחפשים, פראיירים כמוך. תקני פרו או רגיל.
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי בואי תרדי עוד קצתת
שואל השאלה:
תודה על העזרה בכל מקרה
אנונימי מה אתה תוקף
שתקנה מה שבא לה
שואל השאלה:
תודה cool princess