22 תשובות
מסכימה עם ההודעה הראשונה של מארק סלואן
תכתבי לו שהוא ממש עזר לך היום ותודה
תשלחי לו משהו בסגנון של 'תודה על היום, אני לא יודעת מה הייתי עושה בלי התמיכה שלך' כזה
ואם השיחה לא זורמת אז תשחררי
ואם השיחה לא זורמת אז תשחררי
דבר ראשון, תעלי לעצמך את הביטחון ותיהיה שלמה עם מי שאת, ואת לא צריכה חברים בשביל זה, את יכולה להיות החברה של עצמך.
דבר שני הוא ממש חמוד ואני חושבת שכן תשלחי לו הודעה של תודה על העזרה, זה ממש לא חופר, כל אחד נורמאלי אומר תודה אחרי שמישהו עוזר לו.
דבר שני הוא ממש חמוד ואני חושבת שכן תשלחי לו הודעה של תודה על העזרה, זה ממש לא חופר, כל אחד נורמאלי אומר תודה אחרי שמישהו עוזר לו.
תשלחי לו הודעה, זה מאוד ישמח אותו, אל תורידי מעצמך אלא תעלי, את מלכה!
דחוף תודה
בטח לכתוב לו תודה רבה ..
לא לעשות את זה- זה מעליב. הוא השקיע בך המון. מגיע לו.
לא תצאי חופרת, תצאי אלופה, שמעריכה שעוזרים לה.
לא לעשות את זה- זה מעליב. הוא השקיע בך המון. מגיע לו.
לא תצאי חופרת, תצאי אלופה, שמעריכה שעוזרים לה.
את מהממת
תכתבי לו "היי רציתי לומר לך תודה על היום❤"
תכתבי לו "היי רציתי לומר לך תודה על היום❤"
נשמע מדברייך שמאוד חשוב לך המניע של מי שעזר. לפעמים כשמישהו רואה אחר במצוקה יש לו מצפון שהוא חייב לעזור לו ואם הוא לא יעזור הוא יהיה בן אדם רע. ותנסי לדעת להתחבר לבנות בעזרת תחביבים משותפים, ואז תדברי איתן על זה. אם את לא יודעת מה התחביבים תנסי לבדוק באינסטגרם שלהם אולי העלו סטורי של משהו שהם אוהבים
את הרבה יותר ממה שאת חושבת וזה בסדר להרגיש כך, זו תקופה חרא ואני מבטיחה לך שזה יעבור
אני ממש אשמח לדבר איתך עם את רוצה:)
אני ממש אשמח לדבר איתך עם את רוצה:)
תשלחי לו הודעה, הוא פשוט ראה שאת עצובה ועזר לך, הוא כנראה בן אדם טוב בחברת איכסים, תשמרי עליו
תשלחי הודעה ותודי לו, אין בזה בעיה.
תשלחי לו הודעה ותרשמי לו תודה רבה,זה לא מובן מאליו שעזרת לי:)
את מהממת פשוט מהממת וואו
שואל השאלה:
אני בכיתה באמת בודדה
אני הייתי חסרת אונים
זה לא שלא ניסיתי לדבר איתם אבל לאף אחד שם לא באמת אכפת ממני הבית ספר זה מקום רע חסר אנושיות אני מתוסכלת וכשאני חושבת על זה שאולי אני צריכה להפסיק לקטר הוא בן אדם כל כך טוב אני מקווה שהוא יענה לי להודעה תודה כולם
אני בכיתה באמת בודדה
אני הייתי חסרת אונים
זה לא שלא ניסיתי לדבר איתם אבל לאף אחד שם לא באמת אכפת ממני הבית ספר זה מקום רע חסר אנושיות אני מתוסכלת וכשאני חושבת על זה שאולי אני צריכה להפסיק לקטר הוא בן אדם כל כך טוב אני מקווה שהוא יענה לי להודעה תודה כולם
אנונימית
אני חושבת שתצאי ממש טוב אם תודי לו על היום
אין בזה שום דבר רע
הוא גם נשמע בן אדם ממש נחמד
ואם את רוצה לדבר בפרטי את יותר ממוזמנת ואני יותר מאשמח
אין בזה שום דבר רע
הוא גם נשמע בן אדם ממש נחמד
ואם את רוצה לדבר בפרטי את יותר ממוזמנת ואני יותר מאשמח
יואו זה מדהים!!
אל תשלחי, סתם תצאי חופרת.
ואני מת "בת אחד"
ואני מת "בת אחד"
אתלא מכוערת ולא סתומה את מושלמת וכל מי שמנסה להוריד רותך הוא הסתום❤ תגידי לו תודה רבה על אותו היום עזרת לי מאוד ואני מרגישה הרבה יותר טוב
את לא מכוערת ואת לא סתומה את מהממת וחכמה!!!!!! אוהב אותך הרבה מאוד ופה לכל דבר!!!!!
פה בשבילך ❤
את מושלמת אחותי
תגידי לו היי זאת.. תודה על היום ❤
תגידי לו היי זאת.. תודה על היום ❤