12 תשובות
שואל השאלה:
אז אולי סתם אין פיתרון?
ורוצים סתם לבדוק אותי?
תצלמי את כל השאלה
יש מצב
כי זה שאלה לא הגיונית
זה שיעורי בית או מבחן?
ואולי זה בכיתות יותר גבוהות כי אני רואה שאת בת 16
3 נעלמים ורק מספר 1?
תבדקי שוב את השאלה כי אין פתרון לזה
אני גם ט ואין לי שמץ
אי אפשר לפתור את זה
אין כמעט נתונים
אנונימי
זה ביוטי אלגברי? כי אם כן את פשוט צריכה לפתוח סוגריים וכבר פתחו לך בתגובה מעליי ^
וזה שווה ל ca+cb+2a+2b
מה השאלה ששואלים ?
צלמי נא את כל השאלה וצייני באיזו כיתה את.
phoebe_buffay
אין פה מה לפתור זאת לא בעיה. אפשר לפתוח את זה
ac+2a+bc+2b