7 תשובות
מה? מי שואל אותך
זה הבית ספר שלך מחליט
זה הבית ספר שלך מחליט
אנונימית
מגישים אותנו להכל חיצוני כדי שלא לא ידפקו בציונים כמו שעשו בפנימיים
שואל השאלה:
יש לי פנימי כביכול
אבל הרכז אמר לי שאני יכולה לגשת חיצוני ועדיף מה כדאי
יש לי פנימי כביכול
אבל הרכז אמר לי שאני יכולה לגשת חיצוני ועדיף מה כדאי
אנונימית
עדיף חיצוני, לכי תדעי מה משרד החינוך יעשו השנה הורידו סתם ככה איזה 20 נקודות לתלמידים
לדעתי פנימי,יותר קל, המורה כותב ואין לך שאלות מופלצות
אנחנו ניגשים לפנימי
אנחנו ניגשים לפנימי
תלוי... אם את מרגישה שאת חזקה במקצוע ויכולה להצליח בו כדאי לך לגשת באופן חיצוני ואז במקצוע שאת יותר מתקשה בו תיגשי לבגרות הפנימית. אם את מרגישה שאת לא כל כך חזקה במקצוע, עדיף לך לעשות בגרות פנימית.. לרוב היא קצת ידידותית יותר מהבגרות החיצונית ובנוסף למורה המלמד יש יותר מקום לפרגן לך בציון. בהצלחה!
יש בתי ספר שעושים בגרות באזרחות עם חומר פתוח?
באותו הנושא: