2 תשובות
אני תולה עם סיילוטייפ
סלוטייפ. את לוקחת את הקצה העליון ומדביקה אותו לקיר, ומדביקה את הקצה העליון השני. אחכ את מחליקה עם היד את הפוסטר כדי שלא יהיה מקומט ומדביקה את הלמטה.