8 תשובות
כן, זאת דעתך למה לא?
תגיד את זה זאת הדעה שלך
תגיד זאת דעתך
בטח
זאת דעתך תגיד
כן, זה דיון.
מה הקשר רוב הבנות לא חזקות בכלל.
לוחמות הן מאוד חזקות
לוחמות הן מאוד חזקות
צריך לשים סוף לפמניזם המטומטם הזה! בנות לא יצליחו להתמודד עם מלחמה אמיתית..
אנונימי
באותו הנושא: