9 תשובות
את פרחה
שואל השאלה:
אבל כיאלו היא לא בידיוק החברה הכי טובה שלי זה מה שנקרא בכיאלו
את לא צריכה להגיד לה
אם את לא מתחברת אליה יותר תנסי להתרחק לאט לאט
כנראה שהיא שלמה עם עצמה וזה יכול להוריד לה את הביטחון
את יכולה לומר לה כזה כשהיא עושה משהו מה את פרחה לרמוז לה כזה או פשוט לומר לה נהיית פרחה
~I
שואל השאלה:
כיאלו לפני הקורונה היינו החברות הכי טובות ואז בגלל הקורונה לא נפגשנו מלא זמן כי היא גרה בישוב אחר (אנחנו אותו בית ספר) ויש לה את החברה שגרה מולה והן כל יום נפגשו והקשר שלנו עבר ועכשיו שעשינו מפגש של כל הבנות בכיתה שמתי לב שהיא הפכה לפרחה ממש.
עכשיו איך אני אמורה לומר לה את זה כי היא פשוט מבכיה את עצמה..?
פשוט תגידי לה
שמעי אחותי
את נהיית פרחה
שואל השאלה:
אבל זה לא יפגע בה?
דווקא מצחיק