11 תשובות
ממ לא יודעת אבל הפאנדום שלהם מפחידים
אנונימית
שואל השאלה:
אני שואלת כי אני מפחדת שיש איזו סדרת המשך או משהו שפיספסתי
כי ליטרלי כולם מדברים כאילו שמענו את הסיפור רקע שלהם והכל
אני שואלת כי אני מפחדת שיש איזו סדרת המשך או משהו שפיספסתי
כי ליטרלי כולם מדברים כאילו שמענו את הסיפור רקע שלהם והכל
יש סרטים
הוא מופיע עכשיו הרבה במנגה, מי שקרא יודע.
כנל לגבי דאבי.
והוא נראה טוב, חמוד אזז הרבה אוהבים אותו
אבלל הוא עובד עם מישהו..
לא אעשה ספויילרים
כנל לגבי דאבי.
והוא נראה טוב, חמוד אזז הרבה אוהבים אותו
אבלל הוא עובד עם מישהו..
לא אעשה ספויילרים
שואל השאלה:
איך קוראים לסרטים?
ואיפה אפשר לראות אותם?
איך קוראים לסרטים?
ואיפה אפשר לראות אותם?
את יכולה לחפש את הסרטים לצפייה ישירה עם תרגום באינטרנט
אני לא זוכרת איך קוראים להם )
אני לא זוכרת איך קוראים להם )
במנגה הם מופיעים הרבה
אני ראיתי רק את הסדרה אבל איך שראו את שתיהם אני התאהבתי בהם
כאילו הוקס לפי דעתי ממש חמוד
ודאי לפי דעתי ממש חזק ויפה
כן אני יודע שזה ממש מוזר לשמוע את זה מי בן אבל בואי אני באמת התאהבתי בהם
כאילו הוקס לפי דעתי ממש חמוד
ודאי לפי דעתי ממש חזק ויפה
כן אני יודע שזה ממש מוזר לשמוע את זה מי בן אבל בואי אני באמת התאהבתי בהם
גם כי הדמויות מגניבות ומסתוריות אז הן מעניינות יותר מסתם תלמיד בכיתה a1
אני לא ככ אוהבת את
הקוס כי אמי ךא יודעת עליו כלום באמת הוא פשןט מושך ואת דאבי אני אוהבת כי הוא ממש מושך והכוח שלו ממש חזק
הקוס כי אמי ךא יודעת עליו כלום באמת הוא פשןט מושך ואת דאבי אני אוהבת כי הוא ממש מושך והכוח שלו ממש חזק
הוקס??? חיים שלי!! הוא אחד המצחיקים!