9 תשובות
כן
אני חושבת שכן
נע לא באלי להיות נאמנת לא סובלת אותם
לא חושבת
לא, אני פה בתכלס פעם ב- איזה שבוע? חודש?
לא.
אני לא רוצה.
אני לא רוצה.
כןן
שאני אהיה נאמנה אני אהיה הנאמנה הכי טובה ולא אוריד שאלות ונקודות על כלום!!!!
שאני אהיה נאמנה אני אהיה הנאמנה הכי טובה ולא אוריד שאלות ונקודות על כלום!!!!
^
אבל הם לא מוחקים שצריך.
הם מוחקים שלא צריך
אבל הם לא מוחקים שצריך.
הם מוחקים שלא צריך