9 תשובות
כן
אני חושבת שכן
נע לא באלי להיות נאמנת לא סובלת אותם
לא חושבת
לא, אני פה בתכלס פעם ב- איזה שבוע? חודש?
לא.
אני לא רוצה.
כןן
שאני אהיה נאמנה אני אהיה הנאמנה הכי טובה ולא אוריד שאלות ונקודות על כלום!!!!
^
אבל הם לא מוחקים שצריך.
הם מוחקים שלא צריך