19 תשובות
זה תלוי במה שהוא שלח
אם זה כזה "היי מה קורה" אז לא
כן, אבל מאוד תלוי איך זה הסתיים
תלוי לכמה זמן ולמה
שואל השאלה:
לא הייתם מתעצבנים?
אנונימית
תלוי אם הוא פגע בי בדרך או לא.
אם הוא סתם הפסקנו לדבר אז לא היה אכפת לי לחזור לקשר
כן
זה תלוי איך הוא סיים את הקשר
אני עשיתי את זה אבל תכלס זה היה מיותר
הייתי עונה לה בשביל לעביר את הזמן
האגו שלי גדול מדי בשביל זה
לא מה נראה לו. לא אוהבת שעושים לי כאלו דברים, אם הפסקת לדבר בעיה שלך, אתה לא יכול לחזור כשנוח לך או כשאתה מבולבל
כן כי אני חלשת אופי ובכוונה הולכת לאלו שלא שמים עלי
אנונימית
כן למה לא
כן, לא בהכרח אומר שאני יקשיב לו אבל לפחות לראות מה הוא רוצה.
בעיקרון כן אבל זה תלוי בלמה הוא הפסיק לדבר איתי