6 תשובות
א. צוחקים על הבנות שאומרות שבנים מתחת ל1.70 זה פח.
ב. זה לגמרי תלוי בגובה.
שמנה קשור לגובה ולמשקל .
שואל השאלה:
אני 1.70 ובחיים לא אמרתי ואגיד דברים על בנים נמוכים.
אולי אני אגיד שאני מעדיפה בנים גבוהים אבל בחיים לא דבר רע על בנים נמוכים
אנונימית
כי 69 זה מספל קדוש
אל תאשימי את הבנים זה תרבות האופנה העולמית שיצרה מודלים של בנות רזות מאוד ובנים שרירים ויפים . אז רק לתעשייה את יכולה להתלונן
מי אמר את זה בכלל אי פעם?