4 תשובות
תחשבי רק על הדברים הטובים, הכל יהיה בסדר:)
תחשבי על זה שכמו שזה הולך להתחיל אז שזה בסופו של דבר יגמר
את תלכי ואת תחזרי ואת תסיימי על זה ותוכלי לעשות מה שחפץ ליבך
מערכת החינוך בלי קשר לא נצחית ואת תצאי משם בסוף
מערכת החינוך בלי קשר לא נצחית ואת תצאי משם בסוף
למה רע לך שם? ואם כל כך רע לך שיותר טוב לך בזום למה את לא עוברת?
אנונימית
באותו הנושא: