6 תשובות
אני ממש ככה אבל ישלי כמה טיפים אני יכולה לכתוב לך
אני שמה לי שירים זה ממש עוזר לי
שואל השאלה:
תכתבי לי בבקשה
דבר ראשון, בעצם תסדרי את החדר שלך, הרבה יותר כיף לעבוד ככה זה נותן כוח ותעשי ספורט, זה נותן מלאא מוטיבציה לעשות דברים.
דבר שני, אל תתחילי עם הפאלפון והטלוויזיה. ברגע שמתחילים לראות סדרה או להיות בפאלפון מאוד קשה לצאת מזה, פשוט נגיד אחרי שאת מסיימת את השיעור האחרון בזום איך שאת יושבת תתחילי לעבוד. זה עוזר.
דבר שלישי, אל תיהיי הרבה במיטה במהלך היום, זה גורם להיות עייפים וממש חסרי מוטיבציה זה איזה משהו פסיכולוגי כזה יש על זה כתבה באינטרנט גם. תחשבי שהמיטה היא לשינה ואת יכולה נגיד לשבת על הכיסא או משהו אבל לא על המיטה.
דבר רביעי, זה קצת קשה, אבל פשוט קומי ותעשי את העבודות. כן זה מעצבן ואין כוח לזה אבל תכריחי את עצמך. אני יודעת כמה זה מרגיש נורא שהיום עובר ולא עשית כלום ממה שרצית לעשות, אבל כשעושים את העבודות באמת מרגישים תחושה ממש טובה, וזה יתן לך מוטיבציה להמשיך
שואל השאלה:
תודה רבה עזרת לי מאוד❤
בכיף:)