4 תשובות
מאיפה הסרת תתוכנה?
לוח בקרה--->תוכנות---->הסר והתקן תוכנות (משהו כזה)----> חפשי את התוכנה ותלחצי על הסר מקווה שתמצא/י
זה שאתה שם את התוכנה בסל האשפה. זה לא באמת מוחק אותה..
אנונימי
יש במחשב איזה משהו כזה של הורדות למחשב.. את צריכה למחוק משם את התמונה.
אני לא ממש יודעת איך להסביר את זה.. מצטערת!
אני מקווה שהצלחתי לעזור לך..
אני לא ממש יודעת איך להסביר את זה.. מצטערת!
אני מקווה שהצלחתי לעזור לך..
אנונימי
באותו הנושא: