6 תשובות
תתחדשי
יש לי הרגשה שזה ספאם,אבל אם זה לא תהני. פחות הטעם שלי❤
יש בסגנון הזה בשיין בכמויות ועוד הרבה יותר אפשרויות וצבעים ודברים מהחנויות פה בארץ, אמנם זמני ההגעה יחסית ארוכים אבל אני חושבת שזה שווה לך מ200 שקל ל40 שקל.
תתחדשי
אני פחות התחברתי אבל שיהיה לך בכיף
אני פחות התחברתי אבל שיהיה לך בכיף
פחות אהבתי, אבל חביב
לא הטעם שלי בבגדים
תתחדשי❤
תתחדשי❤
אנונימית
באותו הנושא: