התחברות הרשמה

מי שמבין בpayton כיתה ח אני חייבת עזרה אם אני טועה בזה מעיפים אותי

השאלה:
נבחן/ת לקבלת רישיון נהיגה יעבור את הבחינה אם יקבל את השלושה התנאים הבאים:
1. גילו/ה מעל 17 - age
2. עבר/ה בהצלחה מבחן תאוריה - theory
3. עבר/ה בהצלחה מבחן נהיגה - driving

זה השאלה :
כתוב/י תכנית אשר מקבלת כקלט את שלושת המדדים.

במידה והנבחן לא זכאי/ת לרישיון נהיגה תודפס הסיבה הרלוונטית .



בבקשה תעזרו אין לי מושג
30 בנובמבר 2020, 18:34
עצותבגרותתמיכהחשבון    
4 תשובות
אני לא מבין בחרא הזה נכשלתי בזה לפניי שנתיים
א
ארעקי המגניבול
def tg1():
age=int(input("enter your age"))

ולא הבנתי איך 2 ו3 קשורים לתנאי בכלל
X
XshiraX
ר
X
XshiraX
אנסה לעזוא
X
XshiraX
באותו הנושא:
חייבת עזרה למי שמבין בקעקועים
חייבת עזרה ממי שמבין בבקשה
חייבת עזרה ממשהו שמבין בסקרים באנטרנט. תודה עצומה!
עזרה דחוף במתמטיקה מי שמבין במערכת משוואות אני חייבת להבין את הדרך של זה בבקשה עזרה
מי שמבין במחשבים וטלפון וכול זה ...(כנסו אני חייבת עזרה )
מי שמבין בכלבים - דחוף אני חייבת עזרה
מישהו שמבין בבניית אתרים? בבקשה חייבת עזרה!
בבקשה אני חייבת עזרה ממי שמבין במחשבים
חייבת עזרה מכל מי שמבין בשפות.
אני ממש חייבת מישהו שמבין בתנך במגילת אסתר אני ממש חייבת עזרה
תקשיבו מי שמבין בזה או מבינה כנסו אני חייבת עזרה בבקשה