5 תשובות
שואל השאלה:
לא התעלפתי*
לא התעלפתי*
לא, גם לעולם לא תוכל להיחנק מדבר כזה.
אתה חי? אתה כותב? אתה מדבר? אתה רץ? אתה הולך? הכל בסדר.
זה לא גרם נזק עצום פשוט תשתדל לא לעשות את זה ..
וזה כן יכול להיות נזק למעל דקה תלוי נגיד אחיין שלי יכול למעל 2 דק כי הוא צוללן...
זה לא גרם נזק עצום פשוט תשתדל לא לעשות את זה ..
וזה כן יכול להיות נזק למעל דקה תלוי נגיד אחיין שלי יכול למעל 2 דק כי הוא צוללן...
בשלב מסויים לגוף יש רפלקס, אתה לא יכול פיזית לעשות הפסקת נשימה יזומה למספיק זמן שיגרום נזק
תאמת גם את הרפלקס אפשרי לעצור לא ממליץ אבל התמדה באי נשימה יגרם לקח שהכבד ישחרר דם עם תאי חמצן בערך 30% משם אתה מת.
באותו הנושא: