8 תשובות
אם יש לך אייפון אז imovie
אנונימית
שואל השאלה:
ואז מה עושים על מה לוחציפ? כן ישלי אייפון
טלפון, טבאלט, מחשב?
קצת פרטים
להאט את הסאונד
שואל השאלה:
איפה מהאטים אבל באיזה אפליקצייה תסבירו בבקשה זה דחוף לי
imovie
תבחרי את השיר שאת רוצה מיוטיוב ותעשי הקלטת מסך
אחר כך בimovie תעשי נתק שמע/קול לא זוכרת איך קוראים לזה ואז יש לך שם מהירות ותעשי איזה מהירות שבא לך
אנונימית
שואל השאלה:
כע הסתדרתי תודה חיים