8 תשובות
אם יש לך אייפון אז imovie
אנונימית
שואל השאלה:
ואז מה עושים על מה לוחציפ? כן ישלי אייפון
ואז מה עושים על מה לוחציפ? כן ישלי אייפון
טלפון, טבאלט, מחשב?
קצת פרטים
קצת פרטים
להאט את הסאונד
שואל השאלה:
איפה מהאטים אבל באיזה אפליקצייה תסבירו בבקשה זה דחוף לי
איפה מהאטים אבל באיזה אפליקצייה תסבירו בבקשה זה דחוף לי
imovie
תבחרי את השיר שאת רוצה מיוטיוב ותעשי הקלטת מסך
אחר כך בimovie תעשי נתק שמע/קול לא זוכרת איך קוראים לזה ואז יש לך שם מהירות ותעשי איזה מהירות שבא לך
אחר כך בimovie תעשי נתק שמע/קול לא זוכרת איך קוראים לזה ואז יש לך שם מהירות ותעשי איזה מהירות שבא לך
אנונימית
שואל השאלה:
כע הסתדרתי תודה חיים
כע הסתדרתי תודה חיים
באותו הנושא: