12 תשובות
אין לי בעיה עם זה כן אבל זה לא בריא בכלל אחותי שוקלת ככה היא בת עשר
שואל השאלה:
.,.
אנונימי
אתה בתת משקל
שואל השאלה:
איך לעלות במשקל ?
אנונימי
כן...
חח
זה לא בריא, אתה צריך לעלות מסה.
תתחיל להתאמן עם משקולות והכל
אנונימית
אני ואתה שוקלים באותו משקל לול רק שאני לא מטר 72-72
זה רזה תנסה עם דיאטן
ה bmi שלך זה 13.9 נחשב תת משקל,
לא בסדר להגיד שחיף זה תת משקל זהו
אחי אתה שחיף מזה תתחיל לאכול
אתה צריך להיות במאזן קלןרי חיובי, כלומר להכניס יותר קלוריות ממה שאתה שורף. ככה תוכל לעלות במשקל. רצוי להתחיל לעבוד על שרירים בצורה הדרגתית
והכל בסדר, הרבה בחורים במצבך