5 תשובות
we should be lovers instead
השיר הזה^?
שואל השאלה:
the lord of the dark לא, הכוונה השיר שכתבתי..
אנונימית
קוראים לשיר jenny ניראלי..
זה אחלה שיר
כן^.. זה מה שאני אמרתי
jenny וזה ruin our friendship
שיר ממש טוב
הייתי שומעת אותו בלופים